Menu Zamknij

Konkurs plastyczny

Organizatorami Konkursu jest Spółka OX2 oraz Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stawiskach.

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. Konkurs przeprowadzany jest w kategorii plastycznej.
  2. Konkurs ma charakter otwarty i adresowany jest do uczniów klas I-VIII szkół podstawowych.
  3. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  4. Warunkiem udziału w Konkursie jest wyrażenie zgody przez rodzica/rodziców lub prawnych opiekunów ucznia.
  5. Konkurs odbywa się w terminie od 15.05.2023 r. do 20.06.2023 r.
  6. Prace dostarczone po tym terminie nie będą podlegały ocenie.
  7. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi podczas wydarzenia:„Piknik na stadionie” w dniu 13.08.2023r.

ZASADY KONKURSU

  1. Tematyka prac powinna być ściśle związana z celem konkursu tj. z energetyką wiatrową.
  2. Konkurs obejmuje dwie grupy wiekowe:
    – grupa I: klasy I – III,
    – grupa II: klasy IV – VIII.
  3. Uczestnik Konkursu może zgłosić tylko jedną pracę konkursową. Prace mają mieć charakter indywidualny, a nie zbiorowy. Uczestnik samodzielnie wybiera formę, w jakiej przedstawi wybrane przez siebie zagadnienie.
  4. Prace zgłoszone mają być pracami własnymi, niepublikowanymi wcześniej oraz nie przedstawianymi na innych konkursach. Nadesłanie pracy na konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o tych faktach.
  5. Prace plastycznie mogą być wykonane dowolną techniką plastyczną (ołówek, kredka, farby plakatowe, akwarela, tempera, pastele suche, pastele olejne, collage, makieta, itp ). Format pracy nie może być mniejszy niż A4 i nie może być większy niż A2.
  6. Prace konkursowe muszą być opatrzone na odwrocie metryczką (imię, nazwisko, wiek/klasa– dane piszemy drukowanymi literami).
  7. Prace należy dostarczyć do dnia20.06.2023r. do Sekretariatu szkoły podstawowej.

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU

  1. Wszystkie prace konkursowe podlegają ocenie powołanej przez Organizatorów Komisji Konkursowej, zwanej dalej „Komisją”.
  2. Skład oraz tryb działania Komisji ustalą Organizatorzy.
  3. Posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie się w terminie 13.08.2023r.
  4. Wyniki Konkursu, w tym imię i nazwisko, klasa wraz z ewentualnymi odredakcyjnymi komentarzami mogą być publikowane przez Organizatorów na ich stronie internetowej oraz w inny sposób w ogłoszeniach o Konkursie.
  5. Prace laureatów mogą być udostępniane przez Organizatorów na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, a także mogą być powielane na wszelkie inne sposoby, w tym w materiałach drukowanych.
  6. Prace nadesłane na konkurs przechodzą na własność organizatora i nie będą zwracane autorom.

Może Ci się spodobać: